
زمین تا آسمون.....دریغ از یه کلام عاشقونه، یه حرفی که توو خاطرت بمونهمریضم میکنه این درد دوری ، که فرقِ ما زمین تا آسمونهحریقِ انتظارت توی قلبم منو با مرز مردن آشنا کردچشاتو بستی و چیزی نگفتی ، چشایی که غرورم رو فنا کردچرا وقتیکه احساسی نداشتی به من قولِ یه عشقِ نابو دادیزیادی دل بهت دادم میدونم به عشق تو نمیشه اعتمادیچرا فکر کردم اینجوری محالِ نمیتونی که از من دور باشیچه کردم با خودم اون لحظه ای که میخواستی توو دلم منفور باشیسکوتم میگه از روزای تاریک توو این سردرگمی های زمونهتصور کن بجای من ببی...
ادامه مطلب