
تعهد...خیلی وقته اسممو ورق زدیخیلی وقته که ازم دور شدیتوی حس و حالت عشقم دیگه نیستبه دلم نداری هیچ تعهدیدلِ من تو حسرتِ یه دیدنهخیلی وقته گم شدم تو بیکسیچه بخوای و چه نخوای به عشق تودیگه هیچ میلی ندارم به کسیمردم از سکوتِ این فاصله هامردم حتی دیگه از صبر خودمواسه اینکه از دلت دورم کنیمنوقانع کن شاید راضی شدمدمِ رفتنِ تو از غربتِ منتا غبارِ لحظه هام درد کشیدکاشکی میشد روی تصمیم دلتدوباره نقشِ عقبگرد کشیدبه منم تو خاطرت نقش بدهاین غبارُ از دلت دور بندازتو دلم معجزه کن با عشقیکه هنوزم تو وجودت پیدا...
ادامه مطلب