
آخرین عبور....حالا که بغضمو شکستی ، دیگه تبر نزن به قلبمنگو هر چی بشه مهم نیست ، سرم هر چی بیادش اصلنحالا که رو شد از نبودم حتی دلتنگی هم نداریخب منم آخرش میدونم تو تو این بازی کم میاریشاکی ام از دلِ خودم که بیخودی کرد تو رو عزیزتیه کاری کردی اشک چشمام واسه نبودنت بریزهسبب اینکه من هنوزم به تو احساسمو میدونمبه خیالم که برمیگردی ببینی من که نصف جونمهمه میگن که دل ندارم همه میدونن از غرورمکه اگه بشکنی هنوزم نمیگم از تو من به دورمدیگه عوض کن این نگاتو که غمِ بیکسیم تموم شهبه دلم عشق تو بمونه که دلِ...
ادامه مطلب